مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-04اجتماعي

ذهن و هویت دانش آموزان را برای زیستن شرافتمند آماده کنیم


وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه جوانان و نظام یادگیری دو محور ساختن آینده جامعه هستند، اظهار کرد: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مجال بیشتری برای پرورش استعدادهای جوانان فراهم کند.

- وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه جوانان و نظام یادگیری دو محور ساختن آینده جامعه هستند، اظهار کرد: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مجال بیشتری برای پرورش استعدادهای جوانان فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در آیین تکریم فاطمه مهاجرانی آخرین رییس مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و الهام یاوری اولین رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی برگزار شد، باتقدیر و تشکر از زحمات فاطمه مهاجرانی رییس سابق این مرکز و تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: ساختن جامعه و تلاش برای آینده بهتر از اصلی ترین دغدغه های همه جوامع است.

دولت ها برای رفاه و توسعه بیشتر تلاش می کنند و پژوهشگران، فناوران و اندیشمندان درصدد کشف های بیشتر برای بهترشدن شرایط آینده هستند؛ بنابراین مسئله ساخت و ایجاد شرایط بهتر از گذشته و ایجاد راه هایی در افق های نو برای آینده ای پربارتر دغدغه همگانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذهن و هویت دانش آموزان را برای زیستن شرافتمند آماده کنیم

ذهن و هویت دانش آموزان را برای زیستن شرافتمند آماده کنیم