مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-04سياسي

حاتمی: دشمنان در ایجاد ناامنی در منطقه ناکام ماندند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ حاتمی که در مراسم افتتاح سراسر نمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سخن می گفت، اظهار کرد: - وزیر دفاع گفت:امروز در هر زمینه ای که رزمندگان عزیزمان در نیروی هوایی، پدافند موشکی، جنگ الکترونیک و در هر فضایی که نیاز داشته باشند دستشان پر است و با تمام وجود از آنان حمایت می کنیم که بتوانند از ملت عزیزمان و ملت هایی که به دنبال امنیت هستند حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ حاتمی که در مراسم افتتاح سراسر نمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سخن می گفت، اظهار کرد:در این نمایشگاه با دو موضوع به خوبی آشنا می شویم.

از یک طرف با عزم، اراده، خباثت و جنایت های بسیار بزرگ دشمنان که نشان می دهد برای منطقه برنامه بزرگی داشتند و می خواستند ناامنی را در این منطقه برای ده ها و صد ها سال نهادینه کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه، رزمندگان عزیز مقاومت با فرماندهی دلاورانه و شجاعانه سردار شهید سلیمانی و البته پشتیبانی کامل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران و صنایع دفاعی آشنا خواهند شد.

شجاعتی که به واسطه آن توانستند در مقابل همه کفر و همه کسانی که پول، سلاح و جنایتکاران شان را آورده بودند تا ناامنی را در منطقه ایجاد کنند ایستادگی کنند و به برکت خون شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی: دشمنان در ایجاد ناامنی در منطقه ناکام ماندند

حاتمی: دشمنان در ایجاد ناامنی در منطقه ناکام ماندند