مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-04سياسي

ایجاد شبکه تعامل نخبگان، مهم ترین برنامه مرکز پژوهش های مجلس است


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: ما تلاش می کنیم شبکه نخبگان را ذیل دفاتر این مرکز قرار دهیم و آن ها را به گونه ای ساماندهی کنیم تا بتوان از نظراتشان استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زاکانی امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای اسبق و کنونی مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی که با حضور محمد باقر قالیباف برگزار شد،با بیان اینکه افتخار دارم فصل جدیدی از فعالیت های مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را آغاز کنم ضمن قدردانی از رییس مجلس شورای اسلامی و هیئت امنای مرکز پژوهش های مجلس، گفت: قاسمی سرپرست سابق این مرکز فردی امین و دلسوز بوده که برای مرکز زحمات زیادی کشیده است.

وی افزود: او در دوره مخاطره آمیز انتقاد به مجلس با هوشمندی توانسته این شرایط سخت را پشت سر بگذارد و شرایطی را فراهم کند که امروز بتوانیم با افتخار ادامه دهنده این راه باشیم.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هم اکنون انجام 6 سطح کار در مجلس موضوعیت دارد که بخش اول آن به ایجاد زیرساخت ها و مدیریت مجلس برمی گردد و نیاز به مدیریت، تنظیم و دقت دارد که رسالت بزرگی است و هیئت رییسه مجلس باید آن را دنبال کند، همچنین تعامل در عرصه ملی از دیگر ویژگی های ممتاز این جنس از مدیریت است که از طریق تعامل با کل کشور حاصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه تعامل نخبگان، مهم ترین برنامه مرکز پژوهش های مجلس است

ایجاد شبکه تعامل نخبگان، مهم ترین برنامه مرکز پژوهش های مجلس است