مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-04اقتصادي

افزایش 12 برابری بودجه توانمندسازی تعاونی ها


معاون وزیر کار از افزایش 12 برابری بودجه توانمندسازی تعاونی ها خبر داد و توسعه دولت الکترونیک را گام مثبتی در جهت شفاف سازی و ارائه خدمات بهتر به تعاونگران دانست.

- معاون وزیر کار از افزایش 12 برابری بودجه توانمندسازی تعاونی ها خبر داد و توسعه دولت الکترونیک را گام مثبتی در جهت شفاف سازی و ارائه خدمات بهتر به تعاونگران دانست.

محمد کبیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی یکسال گذشته رویکردهای جدید و متفاوتی را در جهت توسعه شفافیت با جدیت بیشتر در بخش تعاون دنبال کردیم که افزایش اعتماد عمومی و جذب سرمایه های خرد مردمی را به دنبال داشته است.

همچنین افزایش نوآوری و بهره وری و توانمندسازی بنگاههای تعاونی را به منظور بالا بردن توان رقابت پذیری در بازار پر رقابت داخلی در دستور کار قرار دادیم.

وی از افزایش بودجه شکل گیری و توانمندسازی تعاونی ها خبر داد و گفت: با وجود محدودیتهایی که در بحث منابع دولتی داشتیم، توانستیم بودجه شکل گیری و توانمندسازی تعاونی ها را 12 برابر افزایش بدهیم و با توسعه آموزش، تعاونی ها را با شرایط جدید بازار همسو کنیم.

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک اظهارکرد: توسعه دولت الکترونیک یک گام مثبت در جهت شفاف سازی و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به تعاونگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 برابری بودجه توانمندسازی تعاونی ها

افزایش 12 برابری بودجه توانمندسازی تعاونی ها