مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-04اقتصادي

تشکل های تامین و تولید صنایع دام و طیور خواستار همراهی بانک مرکزی شدند


تشکل های زنجیره تامین و تولید صنایع دام و طیور ایران در نامه ای به رییس جمهور خواستار همراهی بانک مرکزی برای ترخیص اعتباری نهاده های دامی رسوبی شدند.

- تشکل های زنجیره تامین و تولید صنایع دام و طیور ایران در نامه ای به رییس جمهور خواستار همراهی بانک مرکزی برای ترخیص اعتباری نهاده های دامی رسوبی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران (آوندا)، در متن نامه تشکل های زنجیره تامین و تولید صنایع دام و طیور ایران به حسن روحانی رییس جمهور آمده است: با سلام و ضمن تقدیم شایسته ترین احترامات، همانگونه که استحضار دارند برای تامین فرآورده های پروتیینی مورد نیاز کشور روزانه به بیش از 40 هزار تن انواع نهاده های دام و طیور نیاز است.

اهتمام ستودنی دولت محترم در تامین نهاده های وارداتی مورد نیاز کشور با استفاده از اعتبار بین المللی تولیدکنندگان و تجار معتبر و با سابقه کشور و متعاقباً تمهید هوشمندانه کارگروه تنطیم بازار، وزارت صمت و سازمان گمرک کشور با ترخیص درصدی میلیون ها تن نهاده های رسوبی بشدت مورد نیاز صنایع دام و طیور کشور که به تایید اولیه بانک مرکزی نیز رسیده است، عقلانی ترین و موثرترین راه کار برای تحقق وعده گره گشای جنابعالی در خروج از دام بحران تحریم های پیچیده و گسترده کنونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های تامین و تولید صنایع دام و طیور خواستار همراهی بانک مرکزی شدند

تشکل های تامین و تولید صنایع دام و طیور خواستار همراهی بانک مرکزی شدند