مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-04بين الملل

پرونده فروش سلاح به عربستان و امارات همچنان در کنگره آمریکا باز است


روسای کمیسیون های مجلس نمایندگان آمریکا بر ادامه تحقیقات خود درباره تصمیم دولت برای فروش تسلیحات به عربستان و امارات تاکید کردند.

- روسای کمیسیون های مجلس نمایندگان آمریکا بر ادامه تحقیقات خود درباره تصمیم دولت برای فروش تسلیحات به عربستان و امارات تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، اعضای دموکرات کنگره آمریکا برای چهار تن از مقامات در وزارت خارجه احضاریه صادر کردند تا در چارچوب تحقیقات درباره برکناری استیو لینیک، بازرس کل سابق این وزارتخانه شهادت دهند.

قانونگذاران در بیانیه خود اعلام کردند، احضاریه ها براساس اطلاعاتی صادر شد که چارلز فالکنر، مسوول ارشد سابق در وزارت خارجه اواخر ماه ژوییه درباره تصمیم دولت ترامپ برای فروش سلاح به ریاض و ابوظبی آن هم براساس قانون اعلام حالت فوق العاده ملی فاش کرد.

این نمایندگان گفتند، اظهارات فالکنر نشان داد که تعداد کمی از مسوولان ارشد وزارت خارجه تصمیم دارند نگرانی های بشردوستانه وزارتخانه و کنگره را درباره فروش تسلیحات به عربستان و امارات به ارزش بیش از هشت میلیارد دلار نادیده بگیرند.

در ماه مه الیوت انگل، رییس کمیسیون امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: ترامپ بازرس کل وزارت خارجه را به دلیل انجام تحقیقات درباره فروش سلاح به ارزش میلیاردها دلار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده فروش سلاح به عربستان و امارات همچنان در کنگره آمریکا باز است

پرونده فروش سلاح به عربستان و امارات همچنان در کنگره آمریکا باز است