مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-04بين الملل

تداوم اعتراضات ضد کرملین در شرق دور روسیه برای 24 روز متوالی


هزاران نفر برای بیست وچهارمین روز متوالی دوشنبه به خیابان های شهر خاباروفسک در شرق دور روسیه آمدند و به این ترتیب، طغیان کم سابقه ای از تظاهرات ضد کرملین که با دستگیری یک سیاست مدار محلی کلید خورد، - هزاران نفر برای بیست وچهارمین روز متوالی دوشنبه به خیابان های شهر "خاباروفسک" در شرق دور روسیه آمدند و به این ترتیب، طغیان کم سابقه ای از تظاهرات ضد کرملین که با دستگیری یک سیاست مدار محلی کلید خورد، ادامه پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی بی اس نیوز ، سرگیی فرگال ، که در رقابت بر سر فرمانداری منطقه در سال 2018 نامزد حزب حاکم ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را شکست داده بود، ماه گذشته به اتهام قتل هایی در سال 2004 و 2005 دستگیر شده و به زندانی در مسکو منتقل شد.

پوتین پس از آن، فردی به نام میخاییل دگتیاریوف را به فرمانداری خاباروفسک منصوب کرد که هیچ ارتباطی با این منطقه ندارد.

در حالی که دستگیری فرگال از نظر بسیاری با انگیزه سیاسی انجام شده، انتصاب دگتیاریوف که از نظر محلی مورد استقبال واقع نشده، تظاهرات را به مسیری هدایت کرد که بیش از پیش، ضد کرملین شود.

بنا بر گزارش رسانه های محلی، شعارهای روسیه بدون پوتین ، ما اینجا قدرت هستیم ، و فرگال را به ما پس بدهید ، در اعتراضات روز شنبه که با وجود باران 10 هزار نفر را به خیابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اعتراضات ضد کرملین در شرق دور روسیه برای 24 روز متوالی

تداوم اعتراضات ضد کرملین در شرق دور روسیه برای 24 روز متوالی