مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 20:102020-08-03اقتصادي

خرید مسکن، رویایی در دوردست ها


مسکن و خانه یکی از نیازهای اساسی انسان از دیرباز تاکنون و مکانی برای جمع شدن اعضای خانواده و یا سرپناهی برای شروع یک زندگی جدید بوده است اما اکنون به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده و کمتر کسی می تواند یک سرپناه برای خود خریداری کند.

- مسکن در تاریخ، همیشه دغدغه جوامع بوده و به فراخور امکانات و شرایط تاریخی، اقلیمی و تکنولوژیکی، روش های بدیع و متنوع تولید سرپناه، به خلق الگوهای مختلف سکونت منجر شده است که یکی از آن ها سکونت مجتمع مثل شهرهای امروزی است.

اما خریداری و اجاره مسکن برای مردم امریست که روز به روز دشوارتر می شود و طرح های دولتی نیز نتوانسته از عطش بازار خرید و فروش مسکن بکاهد از سویی وجود دلالان در بازار خرید و فروش و اجاره موجب شده تا قیمت گذاری ها سلیقه و بدور از هر گونه کارشناسی صورت پذیرد.

قیمت مسکن در بهاران سنندج 80 درصد افزایش داشته است احسان جهانبخش یکی از بنگاه داران شهرک بهاران سنندج می گوید که قیمت مسکن در این منطقه از ابتدای فروردین ماه 70 تا 80 درصد گرانتر شده است و این افزایش قیمت و وعده های دولت مبنی بر کاهش قیمت موجب رکود بازار مسکن شده به طوری که حجم معاملات به شدت کاهش یافته است.

این بنگاه دار افزود: قیمت یک واحد آپارتمان که در سال 96 حدود 100 میلیون تومان بوده اکنون به بیش از 500 میلیون تومان افزایش یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید مسکن، رویایی در دوردست ها

خرید مسکن، رویایی در دوردست ها