مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 19:552020-08-03اقتصادي

ایجاد پنجره واحد کسب وکار لازم است، اما کافی نیست


نایب رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی درخصوص لزوم بهبود قانون کسب وکار گفت: اگر اراده دولت به بهبود فضای کسب وکار باشد، در قدم اول باید قانون بهبود مستمر فضای کسب وکار را که چندین سال است مصوب شده، - ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی درخصوص لزوم بهبود قانون کسب وکار گفت: اگر اراده دولت به بهبود فضای کسب وکار باشد، در قدم اول باید قانون بهبود مستمر فضای کسب وکار را که چندین سال است مصوب شده، اجرا کند.

محمود سیادت در گفت وگو با ایسنا، در خصوص رتبه فضای کسب وکار ایران در سازمان جهانی، اظهار کرد: از طریق سازمان های جهانی، وضعیت کسب وکار تمام کشورها رصد شده و بر اساس آن رتبه بندی می شوند.

متاسفانه در سال های اخیر، رتبه فضای کسب وکار ایران رتبه مناسبی نبوده و در بسیاری از موارد به انتهای این جدول نزدیک بوده است.

وی افزود: وزیر اقتصاد در تعامل با اتاق بازرگانی به این جمع بندی رسیده اند که شروع و ایجاد یک کسب وکار را با ایجاد پنجره ای واحد بهبود ببخشند، زیرا بر اساس آمار، شروع یک کسب وکار در ایران حدود 70 روز زمان می برد و تلاش بر این است که این میزان به پایین تر از 10روز برای آغاز یک کسب وکار برسد.

نایب رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی در خصوص لزوم بهبود قانون کسب وکار، گفت: ایجاد پنجره واحد کسب وکار قطعا لازم بوده، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پنجره واحد کسب وکار لازم است، اما کافی نیست

ایجاد پنجره واحد کسب وکار لازم است، اما کافی نیست