مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 17:002020-08-03سياسي

یارانه مطبوعات و سایت ها نیازمند شفاف سازی است


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت رسانه ای موجود در استان گیلان، گفت: نیاز است یک شفاف سازی در خصوص یارانه تخصیصی به مطبوعات و سایت ها صورت گیرد و با توجه به ظرفیت رسانه های موجود در گیلان حمایت های لازم افزایش یابد.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت رسانه ای موجود در استان گیلان، گفت: نیاز است یک شفاف سازی در خصوص یارانه تخصیصی به مطبوعات و سایت ها صورت گیرد و با توجه به ظرفیت رسانه های موجود در گیلان حمایت های لازم افزایش یابد.

جبار کوچکی نژاد امروز در دیدار مجمع نمایندگان گیلان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه منابع این وزارتخانه کمتر از دو درصد بودجه کشور است، اظهار کرد: بودجه وزارت ارشاد با همه ردیف ها حدود 2000 میلیارد تومان است که حدود 80 درصد آن صرف حقوق پرسنل می شود و منابع سایر هم بسیار محدود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم برخی از ردیف های درآمدی حاصل از واردات حوزه مد یا فروش بلیت به استان ها نیز اختصاص یابد.

وی ادامه داد: در صندوق اعتباری هنرمند نیاز است که در بخش بیمه هنرمندان مساوات و عدالت بیش از پیش رعایت شود زیرا با وجود شرایط اقتصادی کنونی، هنرمندان درآمد آن چنانی ندارند، از صندوق توسعه ملی می توان منابع لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه مطبوعات و سایت ها نیازمند شفاف سازی است

یارانه مطبوعات و سایت ها نیازمند شفاف سازی است