مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:402020-08-03سياسي

اعتبارات حوزه فرهنگ ناچیز است


با وجود شبیخون فرهنگی و هجمه هایی که وجود دارد متاسفانه اعتبارات فرهنگی که تخصیص داده می شود بسیار ناچیز است و اصلا قابل حساب نیست.

- ایسنا/گیلان نماینده شفت و فومن در مجلس گفت: با وجود شبیخون فرهنگی و هجمه هایی که وجود دارد متاسفانه اعتبارات فرهنگی که تخصیص داده می شود بسیار ناچیز است و اصلا قابل حساب نیست.

خلیل بهروزی فر در دیدار اعضای مجمع نمایندگان گیلان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: بخش احمدسرگوراب شهرستان فومن نیازمند یک مجتمع فرهنگی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی است که می طلبد در این راستا مساعدت های لازم صورت گیرد.

نماینده شهرستان های فومن و شفت با بیان اینکه تقویت اعتبارات فرهنگی از مطالبات مهم است، افزود: با وجود شبیخون فرهنگی و هجمه هایی که وجود دارد متاسفانه اعتبارات فرهنگی که تخصیص داده می شود بسیار ناچیز است و اصلا قابل حساب نیست.

شهرستان شفت جزو استان های محروم کشور اعلام شده اما متاسفانه هیچگونه امکانات و اعتبارات آن چنانی که در خور این شهرستان باشد، به آن تخصیص نیافته است.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی با وجود چهره فراملی نظیر میرزاکوچک می طلبد بیش از برنامه هایی با محوریت شجاعت ها و استکبارسیتزی این بزرگمرد تولید شود تا نسل جوان و نوجوان ما با رشادت های آن آشنا شوند، برگزاری کنگره ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات حوزه فرهنگ ناچیز است

اعتبارات حوزه فرهنگ ناچیز است