مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-03سياسي

تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از شهردار اهواز


نگاه ویژه شهرداری اهواز و تقبل منابع مالی پروژه های محرومیت زدایی از سوی این نهاد قابل تقدیر و تشکر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاه ویژه شهرداری اهواز و تقبل منابع مالی پروژه های محرومیت زدایی از سوی این نهاد قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: تفاهم نامه و قراردادهایی که به همت شهرداری اهواز در بخش های مرکزی این شهر منعقد می شود باید سریع تر در قالب اجرایی شدن دیده شوند تا شاهد رفع مشکلات مناطق محروم بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: قراردادهایی که میان شهرداری اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اهواز بسته شده بر محور توسعه زیرساخت ها و رفع مشکلات مناطق محروم است و باید توجه داشت هم سطح با پروژه های مناطق مرکزی، برای مناطق حاشیه اهواز نیز اعتباراتی گرفته شود.

وی ادامه داد: از دغدغه های شهردار و اعضای شورای شهر اهواز عدالت اجتماعی و خدمات رسانی در مناطق محروم است که با تلاش در تزریق منابع مالی به سوی مناطق کم برخوردار و حاشیه ای اهواز این اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام موسوی فر بیان کرد: با همت مدیریت شهری اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران نیز برای رسیدگی به محلات حاشیه ای اهواز قراردادی با اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از شهردار اهواز

تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از شهردار اهواز