مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-03سياسي

فیروزی: اداره وزارت صمت با سرپرست جرم است / ترکیب صنعت و تجارت؛ تجربه موفق جهانی


حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره وزیر پیشنهادی صمت، اظهار داشت: - سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه اداره شدن وزارت صمت توسط سرپرست بعد از 21 مرداد ماه جرم است، بیان داشت: حتی افرادی که از دستورات سرپرست اطاعت کند آن فرد هم متخلف است و باید در قبال این حرکت پاسخگو باشد حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره وزیر پیشنهادی صمت، اظهار داشت: دولت بخواهد معرفی کردن وزیر را منوط به تفکیک وزارت صمت کند این مورد اصلا قابل پذیرش نیست و هیچ پشتوانه کارشناسی شده هم ندارد.

وی ادامه داد: قابل ذکر است که وزارت بازرگانی چند بار در مجلس گذشته مطرح شد و رای نیاورد و تا پایان کار دولت نیز فرصتی باقی نمانده است و اصلا فرصتی برای این که بخواهد دو وزارت خانه را تفکیک کند وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: لذا آن چیزی که برای دولت ضرورت دارد این است که هرچه زودتر وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.

فیروزی با اشاره به عدم معرفی وزیر از سوی دولت چه اتفاقی را رقم خواهد زد، تصریح کرد: دستورات سرپرست وزارت صمت تا 21 مرداد ماه اعتبار دارد و فردای آن روز دستورات وی اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی: اداره وزارت صمت با سرپرست جرم است / ترکیب صنعت و تجارت؛ تجربه موفق جهانی

فیروزی: اداره وزارت صمت با سرپرست جرم است / ترکیب صنعت و تجارت؛ تجربه موفق جهانی