مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-03بين الملل

ابزاری که قرنطینه مسافران را رصد می کند


دولت سنگاپور با هدف اجرای قوانین قرنطینه ویروس کرونا تصمیم دارد گجت های پوشیدنی در اختیار مسافرانی قرار دهد که به این کشور وارد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، دولت سنگاپور با هدف اجرای قوانین قرنطینه ویروس کرونا تصمیم دارد گجت های پوشیدنی در اختیار مسافرانی قرار دهد که به این کشور وارد شده اند.

به گفته مقامات این کشور، از 11 آگوست دستگاه هایی در اختیار مسافران ورودی به این کشور قرار داده می شود.

  سنگاپور که کنترل های شدیدی بر تردد اعمال و پروتکل هایی را برای شناسایی افراد بیمار تعریف کرده بود، موفق به کنترل همه گیری ویروسکرونا  شد و حالا تصمیم به بازگشایی مرزها بر روی مسافران دارد.

مقامات این کشور امروز اعلام کردند: با کمک ابزارهای پوشیدنی، سلامت مسافران رصد می شود تا از شیوع این ویروس جلوگیری به عمل آید.

اقدامات مشابه با استفاده از بندهای الکترونیکی برای ردیابی حرکات مردم در طول قرنطینه در هنگ کنگ و کره جنوبی صورت گرفته است.

مسافران سنگاپور موظف هستند پس از رسیدن به محل اقامت این گجت پوشیدنی را فعال کنند؛ گجت مذکور مجهز به فناوری جی پی اس و  بلوتوث  است و درصورتی که فرد تخلف کند، آن را دستکاری کند یا قوانین مربوط به پروتکل بهداشتی را نقض کند، هشدارهایی توسط دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزاری که قرنطینه مسافران را رصد می کند

ابزاری که قرنطینه مسافران را رصد می کند