مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-03سياسي

جوانان بیشترین گروه سنی زندانیان استان سمنان را شامل می شوند


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی سمنان با تأکید بر ضرورت انتقال زندان مرکزی سمنان به خارج از شهر گفت: جوانان بیشترین گروه سنی زندانیان استان را شامل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود باهنر بعدازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان به میزبانی استانداری بابیان اینکه در سال گذشته چهار هزار و 461 نفر در استان سمنان روانه زندان شدند، اظهار داشت: از میزان جمعیت زندانیان، 96 درصد مرد و چهار درصد زن هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین گروه سنی که در استان سمنان روانه زندان می شوند، جوان هستند، افزود: فقدان کانون اصلاح تربیتی در زندان های استان یک چالش اساسی است که باید برای رفع این چالش اقدام های لازم انجام شود.

آزادسازی 800 زندانی در استان سمنان مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان بابیان اینکه استاندار سمنان و معاونان ایشان و دستگاه قضایی، در یک سال گذشته با اجرای طرح های کاربردی و برنامه ریزی های اصولی در کاهش آمار زندانیان در استان نقش غیرقابل انکاری داشته اند، خاطرنشان کرد: جابجایی زندان مرکزی سمنان به بیرون شهر از اقدام های ماندگار مسئولان ارشد استان است که در کاهش آسیب های اجتماعی، امنیتی و بهداشتی بسیار تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان بیشترین گروه سنی زندانیان استان سمنان را شامل می شوند

جوانان بیشترین گروه سنی زندانیان استان سمنان را شامل می شوند