مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-03اقتصادي

ماسک بالاخره به نرخ مصوب می رسد؟


دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت ضمن گفت: داروخانه ها موظفند میزان کالایی، نام شرکت پخش و قیمت و فاکتور رسمی آن را در این سامانه جامع تجارت یا سامانه تیتک وزارت بهداشت تایید کنند چراکه این دو سامانه به هم متصل شده است.

- ، همه واحدهای تولید و توزیع ماسک موظف به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت شدند و دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن ارائه جزییات اجرای این طرح، گفت که داروخانه ها موظفند میزان کالایی، نام شرکت پخش و قیمت و فاکتور رسمی آن را در این سامانه یا سامانه تیتک وزارت بهداشت تایید کنند چراکه این دو سامانه به هم متصل شده است.

او همچنین درباره ادعای داروخانه ها مبنی بر خرید ماسک به قیمت بالاتر از نرخ مصوب در بازار آزاد، از آن ها خواست که در این زمینه سند ارائه کنند تا سهمیه واحدهای تولیدی متخلف قطع شود.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) کلیه واحدهای تولید مواد اولیه ماسک، تولیدکنندگان ماسک صنعتی و کارگاهی، شرکت های پخش، فروشگاه های زنجیره ای و مجازی، داروخانه ها، خرده فروشان موظفند فرایندهای مرتبط با تولید یا عرضه ماسک را در سامانه جامع تجارت یا سامانه ussd ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک بالاخره به نرخ مصوب می رسد؟

ماسک بالاخره به نرخ مصوب می رسد؟