مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-03سياسي

آیا محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در جماران لغو شد؟


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران گفت: لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران منوط به بررسی اقدامات کارشناسی توسط شورای شهر و شهرداری شد.

- زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه  شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام ارسال نامه برخی از اعضای شورای شهر به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر از دستور کار خارج شدن طرح لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران جهت بررسی بیشتر این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه می توان که این نامه به نتیجه رسید و در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی قرار شد موضوع جهت بررسی های کارشناسی به شورای شهر و شهرداری واگذار شود.

وی افزود: همچنین پس از بررسی های کارشناسی موضوع توسط مدیریت شهری، سرانجام در کمیسیون ماده 5 نتیجه بررسی و به شورای عالی شهرسازی اعلام می شود.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران این موضوع در سایر مناطق و محلات پایتخت نیز مدنظر قرار می گیرد، گفت: نمی توان برای همه محلات یک نسخه واحد داشته باشیم چرا که هر محله و منطقه چارچوب طرح های تفصیلی ویژه خود را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، درخواست حسن روحانی و دولت برای موضوع لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران اخیراً با واکنش های زیادی از سوی اعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در جماران لغو شد؟

آیا محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در جماران لغو شد؟