مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-03ورزشي

آذری خطاب به هواداران: فولاد متعلق به شما است/ برخی ها می گفتند نمی توانیم موفق شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، سعید آذری با انتشار پیامی خطاب به هواداران، از اهمیت هفته های آتی سخن گفت، - مدیرعامل فولاد خوزستان در پیامی، صحبت هایی را با هواداران خونگرم فولاد مطرح کرد و البته فولاد را متعلق به آن ها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، سعید آذری با انتشار پیامی خطاب به هواداران، از اهمیت هفته های آتی سخن گفت، در این پیام آمده است: سلام به هواداران با اصالت و دلاور فولاد خوزستانخواهران و برادران هوادار، ابتدا وظیفه دارم از سوی خود ،کادر فنی، قهرمانان، همکاران و مدیران عالی رتبه فولادخوزستان از شما تشکر و قدردانی نمایم که با همه وجود پا به پای ما مبارزه کردید تا به موفقیت نزدیک شویم.

کرونا،اشتباهات سهوی داوران، بی عدالتی و سیاه نمایی دشمنان به ظاهر دوست هیچ یک نتوانسته حرکت رو به رشد تیم شما را متوقف کند، گاهی کند شده است ولی متوقف هرگز.

به هوش باشیم آخرین قدم ها که سخترین قدم ها نیز هست را باید با هم برداریم تا روز آخر و با ایمان به خداوند تا آخرین ذره وجودمان تلاش کنیم ولی بیشتر از اینکه مراقب رقبای روبرو باشیم باید از درون خودمان مراقبت کنیم، کسانیکه به ظاهر منتقدانه در حال نصیحت هستند ولی نیت آنها را خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری خطاب به هواداران: فولاد متعلق به شما است/ برخی ها می گفتند نمی توانیم موفق شویم

آذری خطاب به هواداران: فولاد متعلق به شما است/ برخی ها می گفتند نمی توانیم موفق شویم