مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-03ورزشي

تفاوت بسیار مبلغ قرارداد کشتی گیران با سایر رشته ها


دارنده مدال برنز رقابت های کشتی 2018 آسیا، گفت: مبلغ قرارداد کشتی گیران در لیگ برتر کشور با سایر رشته ها بسیار فاصله دارد و جوابگوی نیاز کشتی گیران نیست.

- ایسنا/خوزستان دارنده مدال برنز رقابت های کشتی 2018 آسیا، گفت: مبلغ قرارداد کشتی گیران در لیگ برتر کشور با سایر رشته ها بسیار فاصله دارد و جوابگوی نیاز کشتی گیران نیست.

مهرداد مردانی در خصوص پیوستن به تیم کشتی فولاد اکسین خوزستان برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: لیگ برتر تنها منبع درآمد کشتی گیران است و خدا را شکر این لیگ هر ساله با حضور تیم های خوبی برگزار شده است، هر چند که با توجه به شیوع کرونا نمی دانم امسال مسابقات برگزار خواهد شد یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا قراردادهای منعقد شده، جوابگوی نیاز کشتی گیران است؟ گفت: خیر.

بیشتر کشتی گیران خوزستانی در سطح ملی کار می کنند و با توجه به این که کشتی گیر تمام فکر و دغدغه اش، ورزش است، پول این لیگ هیچ آینده ای برای او ندارد و مبلغ قرارداد ما با قرارداد ورزش های دیگر بسیار فاصله دارد.

این کشتی گیر خوزستانی با بیان این که در وزن 60 کیلوگرم کشتی می گیرم اما در لیگ برتر برای تیم فولاد اکسین خوزستان قرار است در وزن 63 کیلوگرم به روی تشک بروم، عنوان کرد: طی این چند سال همه زندگی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت بسیار مبلغ قرارداد کشتی گیران با سایر رشته ها

تفاوت بسیار مبلغ قرارداد کشتی گیران با سایر رشته ها