مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-03سياسي

نحوه برگزاری عزاداری حسینی طبق تصمیم ستاد استانی کرونا خواهد بود


مدیرکل سازمان تبلیغات استان البرز گفت: بنا به فرامین مقام معظم رهبری و شرایط شیوع کرونا نحوه برگزاری مراسم عزاداری دهه محرم بنا به تصمیم ستاد کرونا انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران از صدور بیانیه مشترک مساجد، نهادهای فرهنگی، اماکن و هیأت مذهبی استان البرز در خصوص مجالس محرم و تجمعات مذهبی 1399 خبر داد و گفت: هیچ وقت نباید امت اسلامی و جامعه ی اسلامی ماجرای عاشورا را به عنوان یک درس، به عنوان یک عبرت، به عنوان یک پرچم هدایت از نظر دور بدارد.

وی با بیان اینکه ماه محرم، معنا و اهمیت عدالت را به جامعه بشریت یادآوری می کند، اظهار کرد: عزاداری بر امام حسین علیه السلام، بیشتر و پیشتر از آنکه از غم و اندوه بگوید، راهگشای حیات انسانی و لازمه تنفس پاک برای عزاداران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط شیوع چه می گوید و در مسئله عزاداری به گفته این ستاد عمل کنیم.

اگر نسبت به وضعیتی که داریم بی توجهی باشیم، فاجعه بزرگی رخ خواهد داد به گفته وی بیانیه این مراکز دینی-فرهنگی به شرح ذیل است؛ باتوجه به آنچه بیان شد، مساجد، اماکن و هیئات مذهبی استان البرز در راستای اطاعت از امر ولی امر مسلمین موارد ذیل را اعلام میدارند : -مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری عزاداری حسینی طبق تصمیم ستاد استانی کرونا خواهد بود

نحوه برگزاری عزاداری حسینی طبق تصمیم ستاد استانی کرونا خواهد بود