مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-03اجتماعي

جشنواره تجلیل از دانش آموزان ممتاز امسال به صورت کشوری برگزار می شود


مدیرعامل کانون معلولین توانا گفت: برای تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولان تصمیم گرفتیم که بخشی از برنامه های فرهنگی و آموزشی خود را روی کودکان و دانش آموزان معطوف کنیم لذا برگزاری جشنواره تجلیل از دانش آموزان ممتاز در دستور کار ما قرار گرفت اما امسال به .

- ایسنا/قزوین مدیرعامل کانون معلولین توانا گفت: برای تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولان تصمیم گرفتیم که بخشی از برنامه های فرهنگی و آموزشی خود را روی کودکان و دانش آموزان معطوف کنیم لذا برگزاری جشنواره تجلیل از دانش آموزان ممتاز در دستور کار ما قرار گرفت اما امسال به خاطر شرایط کرونایی این جشنواره به صورت مجازی و کشوری برگزار می شود.

محمدرضا هادی پور با اشاره به شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و خانواده های آن ها جشنواره تشویق دانش آموزان ممتاز همچون سال های گذشته به صورت حضوری برگزار نمی شود بلکه به صورت جشنواره مجازی استعدادیابی و نخبه پروری برگزار خواهد شد.

وی افزود: سال های گذشته جشنواره تجلیل از دانش آموزان ممتاز محدود به استان قزوین می شد و همواره یکی از مهم ترین دغدغه های ما برگزاری جشنواره به صورت کشوری و سراسری بود، خوشبختانه این دوره از جشنواره در فضای مجازی به صورت سراسری و کشوری برای تمام دانش آموزان قابل دسترس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تجلیل از دانش آموزان ممتاز امسال به صورت کشوری برگزار می شود

جشنواره تجلیل از دانش آموزان ممتاز امسال به صورت کشوری برگزار می شود