مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-03سياسي

اعلام برنامه های آستان شاهچراغ (ع) در دهه امامت و ولایت


معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ویژه برنامه های دهه ولایت و عید سعید غدیر در سومین حرم اهل بیت (ع) را تشریح کرد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ویژه برنامه های دهه ولایت و عید سعید غدیر در سومین حرم اهل بیت (ع) را تشریح کرد.

حجت الاسلام احمد سلامی دوشنبه 13 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: در طول ایام دهه مبارک ولایت، از 11 تا 18 مرداد هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء سخنرانی مذهبی در صحن حرم مطهر برگزار و همه روزه نمایشگاه عید غدیر در ایوان حرم مطهر برپا می شود.

او گفت: 14 مرداد ماه و در شب میلاد باسعادت امام هادی (ع) سید عباس انجوی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، دعای پرفیض توسل را قرائت می کند و پنجشنبه 16 مرداد از ساعت 23 حاج مرتضی طاهری دعای روحبخش کمیل را قرائت خواهد کرد که این مراسم به صورت مستقیم از شبکه قرآن پخش می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی شاهچراغ(ع) ادامه داد: جمعه 17 مرداد نیز از ساعت 6 صبح مراسم قرائت دعای پرفضیلت ندبه با نوای حاج مرتضی طاهری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری برگزار می شود که این ویژه برنامه نیز از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های آستان شاهچراغ (ع) در دهه امامت و ولایت

اعلام برنامه های آستان شاهچراغ (ع) در دهه امامت و ولایت