مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-03اقتصادي

فرصت یک ماهه رییس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف زندانیان مهریه


رییس کل دادگستری گلستان از قضات خواست درخواست های اعسار را بپذیرند و با استفاده از سازوکارهای قانونی اجازه ندهند افراد برای مهریه راهی زندان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشیان در بازدید از پیش اعلام نشده از شهرستان گالیکش در جمع قضات با تاکید بر تغییر نگاه به موضوع حبس اظهار کرد: مجازات های جایگزین حبس برای کسانی که سابقه دار نیستند و جرایم سبک مرتکب شده اند در قانون پیش بینی شده و امیدواریم قضات ما از این ظرفیت ها بیشتر استفاده کنند.

* قضات با استفاده از سازوکارهای قانونی اجازه ندهند افراد برای مهریه راهی زندان شوند وی به افزایش قیمت سکه در ماه های اخیر هم اشاره کرد و از قضات محاکم حقوقی خواست درخواست های اعسار را بپذیرند و با استفاده از سازوکارهای قانونی اجازه ندهند افراد برای مهریه راهی زندان شوند.

هاشمیان افزود: خوشبختانه باهمکاری خوب محاکم، تعداد زندانیان مهریه در استان کاهش یافته است اما همین تعداد اندک زندانیان مهریه هم باید زودتر تعیین تکلیف شوند.

* جلوگیری از دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی در دستور کار ویژه قوه قضاییه قرار دارد/ دادستان های شهرستان باید واحدهای تولید را رصد و در صورت بروز مشکل آن را رفع کنند رییس کل دادگستری گلستان به اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه رییس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف زندانیان مهریه

فرصت یک ماهه رییس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف زندانیان مهریه