مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-03اقتصادي

کشف 61 مزرعه ارز دیجیتال و 5700 دستگاه ماینر در استان مرکزی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تاکنون 61 مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان مرکزی کشف شده و 5700 دستگاه ماینر از این مزارع جمع آوری و با عاملین آن برخورد قضایی انجام شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تاکنون 61 مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان مرکزی کشف شده و 5700 دستگاه ماینر از این مزارع جمع آوری و با عاملین آن برخورد قضایی انجام شد.

بر اساس اعلام توزیع برق استان مرکزی، محمد اله داد در حاشیه کشف یکی از مزارع استخراج ارز دیجیتال در ساوه، اظهار کرد: این مزرعه شصت و یکمین مکشوفه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان مرکزی با 900 دستگاه ماینر است.

این مزرعه حدود سه مگاوات برق، یعنی معادل سه هزار واحد مسکونی در این آب و هوای گرم و ایام کرونا با نرخ مخفف مصرف می کند.

وی تصریح کرد: تاکنون 90 میلیارد ریال اصلاح تعرفه برای مزارع ارز دیجیتال استان مرکزی محاسبه شده و این مزارع خسارات بسیاری را به شبکه برق تحمیل کرده اند، به همین دلیل برخورد انتظامی و قضایی با صاحبان مزارع غیر مجاز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال برخورد قضایی خواهد کرد، افزود: مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال از طریق اطلاع رسانی مردمی، از طریق نظارت مراکز پایش صنعت برق و از طریق 400 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 61 مزرعه ارز دیجیتال و 5700 دستگاه ماینر در استان مرکزی

کشف 61 مزرعه ارز دیجیتال و 5700 دستگاه ماینر در استان مرکزی