مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-03سياسي

تدوین فاز نخست طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تدوین فاز نخست طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز با همفکری انجمن های میراث فرهنگی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده  امروز در دید ار با اعضا و نمایندگان انجمن های میراث فرهنگی استان در خصوص تهیه و تدوین طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز، دیدار و گفت و کرد.

حمزه زاده در این دیدار صیانت مستمر از مواریث تاریخی را منوط به مشارکت انجمن های میراث فرهنگی دانست و بهره مندی از نظرات تخصصی این انجمن ها را راهبردی مؤثر در پیشبرد اهداف حفاظتی و صیانتی از مواریث تاریخی بیان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه انجمن های میراث فرهنگی استان همواره در نیل به اهداف حفاظتی و صیانتی این اداره کل نقش مؤثری داشته اند، از مشارکت این انجمن در راستای تهیه طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز خبر داد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در این جلسه افزود: امیدواریم که فاز نخست این طرح توسط شرکت مشاور در چند ماه آتی تهیه و به منظور اجرا در اختیار اداره کل قرار گیرد که در راستای اجرای آن از همکاری و توان تخصصی انجمن های میراث فرهنگی استان بهره خواهیم برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین فاز نخست طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز

تدوین فاز نخست طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز