مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-03حوادث

کشف لاشه کل از خانه ای در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هماهنگی و دستور مراجع قضایی، طی حکم تفتیش، لاشه یک رأس کل به همراه 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی و گلوله زنی از منزل متخلف کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید اسد الله هاشمی افزود: یک هفته بعد از دستگیری 3 شکارچی غیر مجاز به همراه لاشه 2 رأس بز کوهی و یک قبضه اسلحه کلاشینکف 30 تیر غیر مجاز، توسط یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان دنا، این بار با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی از منزل متخلفی دیگر لاشه یک رأس کل شکار شده کشف و ضبط شد.

هاشمی تصریح کرد: محیط بانان پارک ملی و منطقه حفاظت شده، دنا دیروز عصر یکشنبه، دوازده مرداد 99، حین گشت و پایش در منطقه میمند شهرستان دنا، متوجه صدای شلیک تیر می شوند.

وی ابراز داشت: با توجه به نزدیکی شب و همجواری منطقه با جاده آسفالت دو نفر متخلف لاشه شکار را برداشته و با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند، فوراً از منطقه متواری می شوند هاشمی گفت: با توجه به شناسایی متخلفین توسط محیط بانان، امروز صبح به دستور مراجع قضایی و با هماهنگی مراجع انتظامی، طی حکم تفتیش، لاشه یک رأس کل وحشی به همراه یک قبضه اسلحه گلوله زنی و یک قبضه ساچمه زنی از منزل این متخلف کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لاشه کل از خانه ای در کهگیلویه و بویراحمد

کشف لاشه کل از خانه ای در کهگیلویه و بویراحمد