مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-03سياسي

بکارگیری تمامی ظرفیت ها در راستای اشتغال ایثارگران لازم است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف، باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استان استفاده بهینه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عطا ناوکی در جلسه کارگروه اشتغال و مسکن که در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس با حضور یوسف زرنگاریان معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل استان، غلام فتح آبادی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس و جمعی از کارکنان این نهاد برگزار شد، افزود: با همت، همکاری، مشارکت، تعهد و اقدامات دلسوزانه می توان گره مشکلات را باز کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با تأکید بر اینکه آمار بیکاران جامعه هدف در سامانه جامع اطلاعات ایثارگران، باید با دقت و جدیت بیشتری ثبت و پیگیری شود، تصریح کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران از واجبات است و پیگیری رفع مشکلات اشتغال این عزیزان باید دغدغه اصلی همه ما باشد.

ناوکی ادامه داد: بهترین اشخاصی که می توانند خادمان واقعی جامعه باشند خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان هستند، زیرا آنان مدال پرافتخار لیاقت، شجاعت، صداقت، فداکاری و صبر دارند.

وی ضمن اشاره به اینکه برنامه های کشور باید منطبق با فرمایش های رهبر انقلاب اسلامی به سمت سند چشم انداز حرکت کند، اضافه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری تمامی ظرفیت ها در راستای اشتغال ایثارگران لازم است

بکارگیری تمامی ظرفیت ها در راستای اشتغال ایثارگران لازم است