مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-03اقتصادي

خبر خوش مالی برای بازنشستگان نیروهای مسلح


محمدرضا گودرزی رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اعلام این مطلب گفت: در راستای سیاست ارتقای خدمات خرسندساز سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مقارن با دهه ولایت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت دفاع، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اعلام این مطلب گفت: در راستای سیاست ارتقای خدمات خرسندساز سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مقارن با دهه ولایت، اجرای طرح پرداخت وام تا سقف 10 میلیون تومان آغاز می شود.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با تأکید بر بهبود معیشت و ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان معزز نیروهای مسلح، اظهار داشت: سازمان در سال 1399 اختصاص و واگذاری 1000 میلیارد تومان وام به مشترکین تحت پوشش خود را پیش بینی کرده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه این وام به صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد، افزود: وام مذکور برای 100 هزار نفر از بازنشستگانی است که تاکنون از تسهیلات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برخوردار نشده اند و در طول سال جاری پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ این وام نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ این وام 10 میلیون تومان است که از طریق سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به واجدین شرایط دریافت وام، اطلاع رسانی و مبلغ مذکور به حساب آنان واریز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش مالی برای بازنشستگان نیروهای مسلح

خبر خوش مالی برای بازنشستگان نیروهای مسلح