مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-03سياسي

اجرای محله محور رزمایش مواسات 2/کرامت انسانی نیازمندان حفظ شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه رزمایش مواسات 2 به صورت محله محور برگزار می شود، تأکید کرد: کرامت انسانی نیازمندان باید حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس ائمه جمعه و فرماندهان نواحی سپاه در قالب قرارگاه های شهرستانی رزمایش مواسات 2، با اشاره به درخشش خوب مردم در مرحله نخست این رزمایش، اظهار کرد: این رزمایش از عید قربان و با توزیع گوشت های قربانی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام بوده و این بار نیز موضوع کرونا و آسیب های ناشی از آن را دستمایه قرار داده است، گفت: ملت ایران با همراهی هم توانسته اند حاشیه سازی دشمنان را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری رزمایش مواسات 2 در راستای مدیریت درست توزیع کمک های مردمی اجرا می شود، افزود: تاکنون با درایت رهبر معظم انقلاب مدیریت خوبی در حوزه کرونا انجام شده تا زمینه هر گونه سو استفاده و ایجاد جریان منفی از سوی دشمن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات 2 با عنوان نهضت احسان و تعاون به صورت محله محور اجرا خواهد شد، تصریح کرد: امامان جمعه، بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت مساجد در این رزمایش همانند گذشته تلاش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محله محور رزمایش مواسات 2/کرامت انسانی نیازمندان حفظ شود

اجرای محله محور رزمایش مواسات 2/کرامت انسانی نیازمندان حفظ شود