مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-03اجتماعي

نامه باغ وحش ارم به سازمان محیط زیست درباره یک شامپانزه


ما به سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل محیط زیست استان تهران در این زمینه نامه ای ارسال کرده و از آن ها خواسته ایم که نظر کارشناسی خود را در زمینه نگهداری «باران» در مجموعه ارم و یا فرستادن او به خارج از کشور اعلام کنند.

- ما به سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل محیط زیست استان تهران در این زمینه نامه ای ارسال کرده و از آن ها خواسته ایم که نظر کارشناسی خود را در زمینه نگهداری باران در مجموعه ارم و یا فرستادن او به خارج از کشور اعلام کنند.

مدیرعامل مجموعه ارم سبز می‌گوید که این مجموعه نامه‌ای درخصوص شامپانزه معروف به باران به سازمان حفاظت محیط زیست ارسال کرده و از این سازمان خواسته است که در مورد نگهداری و یا انتقال آن به خارج از کشور تصمیم‌گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دقیقیان با اشاره به اینکه موضوع شامپانزه معروف به «باران» مدتی است در باغ وحش ارم محل مناقشه است، اظهار کرد: عده‌ای می‌گویند که این بچه شامپانزه باید داخل ایران نگهداری شوند و برخی دیگر بر این باورند که به دلیل نبود استانداردهای لازم برای نگهداری از او، «باران» باید به خارج از کشور منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه باغ وحش ارم مرجع تصمیم‌گیری در این مورد نیست، تصریح کرد: ما به سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل محیط زیست استان تهران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه باغ وحش ارم به سازمان محیط زیست درباره یک شامپانزه

نامه باغ وحش ارم به سازمان محیط زیست درباره یک شامپانزه