مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-03سياسي

پیگیری مشکلات جامعه پزشکی در پیاده سازی نسخه الکترونیک


اعضای شورای عالی نظام پزشکی در جلسه فوق العاده که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، خواستار پیگیری مشکلات پیاده سازی نسخه الکترونیک شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سی و نهمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با چند مصوبه همراه بود.

با توجه به اتخاذ برخی تصمیمات غیرعلمی، متناقض، سیاست زده و یا دیر هنگام که غالباً ناشی از سوءمدیریت در بحران و عدم توجه به نقطه نظرات کارشناسی وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی، انجمن های علمی و سایر صاحبنظران بوده که منجر به سردرگمی، سلب اعتماد عمومی و عدم مشارکت مناسب و مؤثر و ایجاد وضعیت وخیم فعلی شده، شورای عالی ضمن تاکید بر ضرورت تدوین برنامه درازمدت و سند ملی در مدیریت بحران کرونا و به ویژه پسا کرونا به عنوان یکی از وظایف اصلی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مقرر کرد سازمان نسبت به انجام پژوهش های کاربردی در قالب بودجه سال 1399 و انعکاس نتایج به مراجع ذی ربط اقدام نماید.

همچنین با توجه به مسامحه کاری، مصلحت اندیشی های سیاسی و اتخاذ تصمیمات غیر علمی، غیر شرعی و غیر اخلاقی در خصوص برگزاری تجمعات مختلف اعم از مذهبی، آموزشی و…، و نتایج زیانبار آن بر سلامت آحاد جامعه به رغم تأکیدات مستمر مقام معظم رهبری بر تبعیت بی چون و چرا از توصیه های بهداشتی، شورای عالی مقرر شد موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات جامعه پزشکی در پیاده سازی نسخه الکترونیک

پیگیری مشکلات جامعه پزشکی در پیاده سازی نسخه الکترونیک