مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-03اجتماعي

ایجاد موقوفاتی برای کودکان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ایجاد موقوفاتی با نیت آموزش احکام و مسائل دینی به شیوه های جذاب به کودکان و نوجوانان، بیش از گذشته مورد توجه باشد و در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ایجاد موقوفاتی با نیت آموزش احکام و مسائل دینی به شیوه های جذاب به کودکان و نوجوانان، بیش از گذشته مورد توجه باشد و در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی 13مردادماه در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان که در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان انجام شد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا بیش از گذشته کودکان را فرهنگ اهل بیت و سنت های نیکوی آنها مانند وقف آشنا کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات ما در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، مدیریت موقوفات و اجرای نیات واقفین خیراندیش این موقوفات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ادامه با اشاره به اقبال خوب مردم استان به ایجاد موقوفات جدید تصریح کرد: تعداد زیادی از واقفین خیراندیش بر اساس نظر خود و برداشت باطنی خود اقدام به وقف اموال خود کرده و در برخی موارد از همکاران ما در مورد ایجاد موقوفات و نیازهای روز جامعه در وقف جدید نظرخواهی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد موقوفاتی برای کودکان

ایجاد موقوفاتی برای کودکان