مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-03اقتصادي

بازرسی از 325 واحد صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی در استان سمنان


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: در ایام کرونا بازرسی از 325 واحد صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یحیایی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان اظهار داشت: در ایام کرونا 325 واحد صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی و پزشکی مورد بازدید بازرسان این سازمان قرار گرفتند.

وی بابیان اینکه با شیوع ویروس کرونا میزان تقاضا برای خرید ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش در استان افزایش یافته است، افزود: در بازرسی ها 46 فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها و مقابله با تخلفات احتمالی در دستور کار این سازمان قرار دارد، بیان کرد: گران فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا از عمده ترین تخلفاتی است که در این راستا ثبت شده است.

یحیایی ارزش ریالی این تخلفات را سه میلیارد و 900 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پرونده متخلفان برای بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از 325 واحد صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی در استان سمنان

بازرسی از 325 واحد صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی در استان سمنان