مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-03اقتصادي

11500 پرونده تسهیلات کرونا در قزوین تشکیل شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: 11 هزار و 500 فقره پرونده برای توزیع 165 میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا در قزوین تشکیل و به بانک های عامل ارجاع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا گروسی در نشست کمیته رصد تسهیلات کرونا که روز دوشنبه در استانداری قزوین تشکیل شد اظهار داشت: با انتشار ویروس کرونا بسیاری از مشاغل دچار آسیب و خسارت جدی شدند و برخی فعالیت ها نیز متوقف شده است که نیازمند حمایت و کمک هستند.

وی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با بانک های عامل تسهیلات خوبی برای کمک به بخش تولید و اصناف پیش بینی شده و با تسهیل در روند پرداخت ها امیدواریم بتوان بخشی از دغدغه ها را حل کرد.

گروسی تصریح کرد: تاکنون 15 میلیارد تومان تسهیلات اعتباری به متقاضیان پرداخت شده و امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی بتوان روند پرداخت ها را تسریع کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: در حال حاضر 11 هزار و 500 فقره پرونده برای دریافت تسهیلات حمایتی تشکیل شده که حجم تسهیلات اعطایی باغ بر 165 میلیارد تومان خواهد شد.

وی گفت: مدت تعیین شده برای استفاده از این تسهیلات محدود بوده و اگر ثبت نام در زمان مقرر انجام نشود اعتبارات به سایر استان ها داده می شود لذا انتظار داریم تا پایان امسال افرادی که نیازمند این وام هستند در سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11500 پرونده تسهیلات کرونا در قزوین تشکیل شد

11500 پرونده تسهیلات کرونا در قزوین تشکیل شد