مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-03حوادث

کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در شهریار


رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران از شناسایی کارگاه غیرمجاز در شاهدشهر شهریار و کشف20 هزار لیتر روغن موتور تقلبی خبر داد.

- رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران از شناسایی کارگاه غیرمجاز در "شاهدشهر" شهریار و کشف20 هزار لیتر روغن موتور تقلبی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ بهروز کریم خانی با اعلام این خبر، اظهارداشت: در پی اخبار به دست آمده مبنی بر تولید، بسته بندی و فروش روغن موتور تقلبی در شاهدشهر شهریار و انتقال آن به شهر تهران، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران بررسی و تحقیق خود را در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از چندین مرحله تعقیب و مراقبت نامحسوس و شناسایی محل فعالیت اعضای این باند در شاهدشهر و انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی لازم با مقام قضایی، کارگاه بزرگ تولید روغن موتور تقلبی کشف شد.

سرهنگ کریم خانی تصریح کرد: در بازرسی از کارگاه، آلات و ادوات تهیه و بسته بندی، 20هزار لیتر روغن موتور تقلبی آماده عرضه به بازار با برچسب شرکت های معتبر و 2 تانکر بزرگ 10 هزار لیتری روغن موتور کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، سرباند دستگیر شده در بازجویی های پلیس اعتراف کرد که با تهیه روغن های بی کیفیت و فله ای، آنها را در گالن های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در شهریار

کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در شهریار