مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-03حوادث

مبهم بودن قانون حمایت از یگان حفاظت محیط زیست/ اختیارات محدود است


مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه نباید اختیارات مأموران حفاظت از محیط زیست در انجام وظایف محدود شود، گفت: این قانون، شفاف و قاطع نیست و ابهاماتی در آن وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصدومیت محیط بان درگزی در درگیری با شکارچی متخلف در پارک تندوره این شهر باعث شد تا بار دیگر نگاهی به چگونگی اجرای قانون حمایت قضایی و بیمه ای از مأموران یگان حفاظت محیط زیست و یگان سازمان جنگل ها بپردازیم.

قانونی که گویا محدودیت های بسیاری برای محیط بانان قائل شده است.

بر اساس پیگیری های خبرنگار مهر ، در بحث بیمه ای نیز حمایت آن چنانی از محیط بان نمی شود و در همان ابتدا محیط بان باید خودش، هزینه درمان و جراحی را بپردازد زیرا بیمه ها در شرایطی هزینه های درمان را پرداخت می کنند که برای آنها محرز شده باشد این محیط بان به دلیل یک مشکل شخصی مجروح نشده است که بر اساس روند طی شدن پرونده های این چنینی، این موضوع بعد از صدور حکم برای متهمان مشخص می شود.

تورج همتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با تصویب قانون حمایت از محیط بانان و جنگل بانان در اردیبهشت ماه سال جاری، برخی مشکلات هنوز حل نشده است، گفت: مفاد این قانون بیشتر به مجوز حمل سلاح بوده و تنها مسئولیت محیط بان های ما در به کارگیری از سلاح مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبهم بودن قانون حمایت از یگان حفاظت محیط زیست/ اختیارات محدود است

مبهم بودن قانون حمایت از یگان حفاظت محیط زیست/ اختیارات محدود است