مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-01پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / شنبه 11 مرداد 99


بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت 15 استان کشور از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز هستند و 11 استان نیز در وضعیت هشدار به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

توقف روند افزایشی کرونا در مازندران روند افزایشی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا که از اویل تیرماه گذشته آغاز شد، اکنون بر اساس بررسی آمار یک هفته ای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان شاهد توقف این روند افزایشی هستیم.

پیک دوم شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به بیماری کووید-19 که از هفته دوم تیرماه امسال آغاز شد به سرعت نیمی از شهرستان های استان مازندران را به وضعیت قرمز کرونایی کشاند.

آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران که در هفته تیر ماه در مدار حدود 250 نفر تجاوز نمی کرد ، به یک باره در عرض 10 روز چهار برابر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / شنبه 11 مرداد 99

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / شنبه 11 مرداد 99