مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-01اقتصادي

جزییات متناسب سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید حیدری اظهار داشت: حداقل حقوق مستمری بگیرانی که با داشتن 35 سال سابقه بیمه پردازی به مرحله بازنشستگی رسیده اند در اسفند سال گذشته یک میلیون و 670 هزار تومان بود که با افزایش سالیانه و متناسب سازی با افزایش 80 درصدی .

- حیدری گفت: اجرای قانون متناسب سازی حقوق مستمری بگیران در کنار افزایش سنواتی و معمول حقوق این عزیزان در سال جاری منجر به افزایش مجموع حقوق و مزایای آنان بیش از تورم سال جاری شده و در برخی از اقشار مستمری بگیران افزایش دریافتی حتی تا 80 درصد نیز انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید حیدری اظهار داشت: حداقل حقوق مستمری بگیرانی که با داشتن 35 سال سابقه بیمه پردازی به مرحله بازنشستگی رسیده اند در اسفند سال گذشته یک میلیون و 670 هزار تومان بود که با افزایش سالیانه و متناسب سازی با افزایش 80 درصدی به 3 میلیون تومان رسید.

وی افزود: حداقل حقوق مستمری بگیران دارای 30 سال سابقه بیمه پردازی در اسفند سال گذشته یک میلیون و 667 هزار تومان بود که با افزایش سالیانه و متناسب سازی با 68 درصد افزایش به مبلغ 2 میلیون و 800 هزار تومان رسید.

حیدری ادامه داد: حداقل حقوق مستمری بگیران دارای 25 سال سابقه بیمه پردازی در اسفند سال گذشته یک میلیون و 665 هزار تومان بود که با افزایش سالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات متناسب سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

جزییات متناسب سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی