مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-01سياسي

دشمنان همواره دنبال ناامید کردن مردم هستند


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان همواره در اهداف کوتاه مدت دنبال ناامید کردن مردم هستند، گفت: مردم در طول انقلاب همواره نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح امروز شنبه در دیدار با دست اندرکاران برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی ضمن تبریک چهلمین سال تاسیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ابتکار حضرت امام (ره) در راه اندازی این شورا برای تبلیغات در مناسبت ها و ایام مختلف از ضروریات بوده است.

وی با بیان اینکه شیوه ی انجام تبلیغات نیز حائز اهمیت است، افزود: دنیای امروز دنیای تبلیغات است، تبلیغات ذهن ها را مدیریت کرده و مردم را به سمت خواسته های خود سوق می دهد، ضمن اینکه دشمن همواره درصدد است حق را ناحق و یا برعکس جلوه دهد.

امام جمعه ایلام همچنین با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دشمن نکات مثبت را نمی خواهد ببیند و دنبال یک نکته کوچک منفی است، که از کاه کوه ساخته و تصویری منفی از انقلاب نشان دهد که قابل گفتن نیست.

کریمی تبار افزود: دشمن بارها تلاش کرده مردم را ناامید ساخته و با برنامه های مختلف سعی کرده مانع حضور آنها در برخی مراسمات ملی شود، اما مردم در طول انقلاب با شرکت در راهپیمایی های مختلف شوک جدیدی به آنها وارد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان همواره دنبال ناامید کردن مردم هستند

دشمنان همواره دنبال ناامید کردن مردم هستند