مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 05:352020-07-31سياسي

دشمن به فکر ایجاد اختلافات داخلی و القای ناکارآمدی در کشور است


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه در طول سال های گذشته بارها شاهد شکست نقشه های دشمن علیه نظام بوده ایم، گفت: ایجاد اختلافات داخلی و القای ناکارآمدی در کشور حربه دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز عید قربان با تبریک این عید با بیان اینکه حضرت علی (ع) می فرمایند هر روزی که در آن گناه نکنیم عید است، اظهار کرد: عید قربان عید بندگی در برابر خداوند متعال است.

وی افزود: عید قربان روز رهایی انسان از هوا و هوس و وسوسه های شیطانی است و از درگاه خداوند متعال می خواهیم که ما را از بندگان خالص خود قرار دهد.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، گفت: ایجاد اختلاف در داخل و ناکارآمد نشان دادن نظام حربه دشمن به سرکردگی آمریکا است.

وی به پیروی عده ای آدم ضعیف در داخل کشور نیز اشاره و با بیان اینکه هنوز برخی تصور می کنند که اقتدار را در سایه آمریکا می توانند به دست آورند، تصریح کرد: ارتباط با آمریکا چیزی به جز خواری و ذلت به همراه ندارد که فردی که در فکر ارتباط با آمریکا است آدمی زبون است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در طول 41 سال گذشته بارها شاهد بوده ایم که توطئه های آمریکا و کشورهای استکباری علیه نظام با شکست مواجه شده است، ادامه داد: دشمن امروز در برابر نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به فکر ایجاد اختلافات داخلی و القای ناکارآمدی در کشور است

دشمن به فکر ایجاد اختلافات داخلی و القای ناکارآمدی در کشور است