مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 09:502020-07-23اقتصادي

خرید توافقی 5300 تن جو از کشاورزان آرادانی/توزیع یک هزار تن علوفه


رییس اداره تعاون روستایی آرادان بابیان اینکه پنج هزار و 300 تن جو از کشاورزان شهرستان به صورت توافقی خریداری شد، گفت: یک هزار تن علوفه نیز در بین واحدهای دامداری توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی خالقی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود با اشاره به اینکه در سال جاری پنج هزار و 300 تن جو به صورت توافقی از کشاورزان آرادانی خریداری شده است، اظهار داشت: در چهار ماه ابتدای سال جاری یک هزار تن علوفه در بین واحدهای دامداری آرادان توسط شرکت های تعاونی روستایی این شهرستان توزیع شده است.

وی بابیان اینکه خرید محصولات مباشرتی و توزیع نهاده ها دامی از مهم ترین اقدامات این مجموعه است، تأکید کرد: در مدت چهار ماه گذشته، 12 هزار و 300 تن گندم به صورت مباشرتی و 335 تن گندم بذری از کشاورزان آرادانی خریداری شده است.

تأسیس شرکت تعاونی کشاورزی مرغ تخم گذار آرادان رییس اداره تعاون روستایی آرادان بابیان اینکه در این مدت پنج تن بذر پنبه و شش تن بذر ذرت تأمین و در بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است، یادآور شد: خرید مباشرتی هشت تن دانه روغنی کلزا از دیگر اقدامات مهمی است که تاکنون انجام شده است.

خالقی با اشاره به اینکه تاکنون 136 تن کود اوره و 25 تن کود بیوفسفات در بین کشاورزان آرادانی از سوی شبکه تعاونی روستایی این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی 5300 تن جو از کشاورزان آرادانی/توزیع یک هزار تن علوفه

خرید توافقی 5300 تن جو از کشاورزان آرادانی/توزیع یک هزار تن علوفه