مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-17فناوري

فیبر نوری به 4 روستای مانه و سملقان رسید


مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: با تلاش در جهت نصب لاین ترمینال در دو مرکز روستایی از توابع شهرستان مانه و سملقان امکان دسترسی ساکنان بیشتری را به فناوری فیبر نوری فراهم ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی علیرضا هاشمی اظهار کرد: مجموعه مخابرات باهدف حذف محرومیت های فناوری و ارتباطی و تأمین پهنای باند موردنیاز مراکز و سایت های موبایل منصوبه در روستاهای محمدآباد، بربرقلعه، تازه قلعه، یالانچی از توابع شهرستان مانه و سملقان اقدام به نصب لاین ترمینال 1G در مراکز محمدآباد و بربرقلعه کرده و با برگردان ترافیک صورت گرفته تمامی ارتباطات در مناطق مذکور از رادیو به فیبر نوری برگردان شد.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید ملی و حمایت مخابرات از تولید تجهیزات داخلی اظهار داشت: مخابرات منطقه با نصب  لاین ترمینال 1G تولید صنعتگران داخلی ضمن حمایت از صنایع داخلی و انجام مسئولیت اجتماعی، امکان دسترسی مشترکین مناطق کمتر توسعه یافته را به فناوری های نوین فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: طی سند راهبردی توسعه سال جاری مخابرات استان؛ در هفته ی آتی افزایش چندین برابری پهنای باند اینترنت adsl مشترکین مخابرات در روستاهای ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیبر نوری به 4 روستای مانه و سملقان رسید

فیبر نوری به 4 روستای مانه و سملقان رسید