مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 16:452020-07-16اقتصادي

افزایش تیراژ مونتاژ از مطالبات شرکت خودروسازی فردا


مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان گفت: افزایش تیراژ مونتاژ و صدور مجوز در این خصوص از مطالبات شرکت خودروسازی فردا است که باید مساعدت ویژه ای در این زمینه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی بندرآبادی عصر امروز در بازدید رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از شرکت خودروسازی فردای سمنان اظهار کرد: از حضور معاون وزیر صمت و همراهانشان که پیرو دیدار استاندار سمنان با سرپرست وزارت صمت در جهت پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی سمنان، به این استان سفر کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: امروز شاهد و ناظر بودیم که با حضور معاون وزیر صمت در استان سمنان، ابتدا در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به مسائل و مباحث رسیدگی شد و پس از آن نیز بازدید مبسوطی از دو مجموعه خودروسازی خوش نام سمنان صورت گرفت و مباحث و مسائل پیرامون این دو شرکت و تولید آن ها، بررسی و رسیدگی شد.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان ادامه داد: دغدغه ها و مشکلات مطرح شده از سوی صاحبان این واحدها، موردتوجه و عنایت استان بود و اقدامات خوبی نیز صورت گرفته و با همراهی و مساعدت مسؤولان وزارت صمت، بیش از پیش شاهد رونق تولید در این مجموعه ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تیراژ مونتاژ از مطالبات شرکت خودروسازی فردا

افزایش تیراژ مونتاژ از مطالبات شرکت خودروسازی فردا