مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-16اقتصادي

تخصیص 8 میلیارد تومان اعتبار برای شهرک های صنعتی گلپایگان


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: امسال در راستای اتمام زیر ساخت شهرک های صنعتی گلپایگان هشت میلیارد تومان اعتبار تخصیص دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد بگی عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه ای که پیرامون ایجاد شهرک صنعتی در شهر گلشهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان گلپایگان پیش بینی کردیم تا پایان امسال زمینی برای احداث شهرک صنعتی و سرمایه گذاری تمام می شود چراکه حدود 40 هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنعت باقی مانده است.

وی افزود: ظرفیت های سرمایه گذاری در شهرستان گلپایگان بسیار ویژه و جایگاه ممتازی در غرب استان دارد و اگر زمین برای ایجاد شهرک صنعتی گلشهر جانمایی شود ظرف سه ماه فاز نخست مجموعه آماده تحویل به سرمایه گذاران می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان تصریح کرد: مساحت پیشنهادی ما برای ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان گلپایگان یک ناحیه 40 هکتاری و شهرک 500 هکتاری است.

وی بیان داشت: امسال در راستای اتمام زیر ساخت شهرک صنعتی گلپایگان و سعید آباد و بهره برداری کامل هشت میلیارد تومان اعتبار تخصیص دادیم که 2.

5 میلیارد تومان برای شهرک صنعتی سعیدآباد و 5.

5 میلیارد تومان برای شهرک صنعتی گلپایگان است با این اعتبار تمام زیرساخت های مورد نیاز شامل آسفالت و فضای سبز و دفع آب های سطحی تکمیل می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 8 میلیارد تومان اعتبار برای شهرک های صنعتی گلپایگان

تخصیص 8 میلیارد تومان اعتبار برای شهرک های صنعتی گلپایگان