مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 16:002020-07-16اقتصادي

خسارت 24 میلیارد ریالی سیل به راه های گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از خسارت 24 میلیارد ریالی سیل اخیر به راه های این استان خبر داد.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه سیلاب اخیر موجب تخریب رویه آسفالت، رانش حاشیه جاده ها و آب شستگی پایه پل های شهرستان های مذکور شد، تصریح کرد: طبق برآوردهای اولیه حدود 24 میلیارد ریال به راه ها و ابنیه فنی راه استان خسارت وارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، فریبرز مرادی با اشاره به وقوع بارش های سنگین در استان گیلان طی دو روز 23 و 24 تیرماه و سیلابی شدن رودخانه ها، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی پیش آمده در ارتفاعات شهرستان های تالش، ماسال، رضوانشهر، رودسر و سیاهکل شاهد وقوع سیل بودیم.

وی با بیان اینکه سیلاب اخیر موجب تخریب رویه آسفالت، رانش حاشیه جاده ها و آب شستگی پایه پل های شهرستان های مذکور شد، تصریح کرد: طبق برآوردهای اولیه حدود 24 میلیارد ریال به راه ها و ابنیه فنی راه استان خسارت وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بازگشایی کلیه راه های اصلی روستایی در این پنج شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای جاری شدن سیل، 18 اکیپ راهداری با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین در خدمت روستاییان بودند و اقدام به بازگشایی راه ها در سریع ترین زمان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 24 میلیارد ریالی سیل به راه های گیلان

خسارت 24 میلیارد ریالی سیل به راه های گیلان