مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-16پزشكي

دریافت مجوز جذب 2200 نیروی قراردادی در حوزه پرستاری


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب 2238 نیروی قراردادی در حوزه پرستاری دریافت شده که در دست اقدام است و نوع تقسیم بندی ها هم متناسب با نیاز استان ها خواهد بود تا مشکل کمبود پرستار تا حدودی برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب 2238 نیروی قراردادی در حوزه پرستاری دریافت شده که در دست اقدام است و نوع تقسیم بندی ها هم متناسب با نیاز استان ها خواهد بود تا مشکل کمبود پرستار تا حدودی برطرف شود.

وی در نشست  با مدیران سازمان نظام پرستاری و پرستاران بیمارستان های مشهد، اظهار کرد: درآمد ماهانه 180 میلیارد تومانی مشهد در حوزه درمان در ایام بحران یی به زودی 600 پرستار آموزش دیده به بخش های ICU منتقل می شوند و برای بخش های عمومی  هم 5400 نفر بوده که مجموع آن 6000 پرستار می شود.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آمارهای روزانه کل کشور را به لحظه دریافت می کنیم و به کلیه پرستاران اعلام می کنم که تمامی کارها بدون وقفه و طبق برنامه ریزی صورت گرفته انجام می شود و مشکلات ایجاد شده در روزهای اخیر به دلیل عدم اطلاع رسانی درست و به موقع به پرستاران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مجوز جذب 2200 نیروی قراردادی در حوزه پرستاری

دریافت مجوز جذب 2200 نیروی قراردادی در حوزه پرستاری