مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-16اقتصادي

خسارت 50 میلیارد ریالی سیل در تالش


فرماندار تالش خسارت سیل روزهای اخیر در تالش را بالغ بر 50 میلیارد ریال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، سید عیسی مهدوی خسارت ریالی سیل اخیر به اماکن روستایی و تأسیسات زیربنایی این شهرستان را بالغ بر 50 میلیارد ریال اعلام کرده اظهار کرد: در دو روز گذشته سیلاب به روستاهای آق اولر، دیزگاه، مکش، تندبین، قره گل، ناوان و قلعه بین بخش مرکزی و باتمان بولاغی بخش کرگانرود خسارت هایی وارد کرد.

وی از آسیب دیدگی 13 سردهنه، نهر باغ های کیوی و شالیزار و تلف شدن 14 رأس دام در پی سیل اخیر خبر داده و افزود: ترمیم پل شیله وشت آغازشده و در کانون های سیلابی، توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش طرح های آبخیزداری اجرا خواهد شد.

فرماندار تالش با اعلام بازگشایی موقت مسیر نوئه دی آق اولر به روستاهای دیزگاه و حسن دییرمانی و ییلاقات تالش گفت: تردد خودروها در این مسیر برقرار است و بازگشایی کامل مسیر نیز در حال انجام است.

مهدوی با تأکید بر شرایط توپوگرافی ییلاقات و حجم روان آب ها در این مناطق برنامه ریزی برای احداث پل های جدید در این مناطق را ضروری دانست.

  بخشدار مرکزی تالش نیز با توجه به آسیب دیدگی پل روستای شیله وشت، هرگونه تردد کامیون های حامل بار از روی آن تا ترمیم کامل را ممنوع اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 50 میلیارد ریالی سیل در تالش

خسارت 50 میلیارد ریالی سیل در تالش