مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-16اجتماعي

کلنگ مدرسه خیرساز شهید شفیعی در قرچک به زمین زده شد


مراسم کلنگ زنی آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز شهید امیر شفیعی روستای امین آباد شهرستان قرچک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم کلنگ زنی آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز شهید امیر شفیعی که در روستای امین آباد شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ بودن و خیرخواه بودن قلبی پاک و درونی خالی از بدی می خواهد و اگر بخواهیم خوشبخت باشیم این زمانی حاصل است که اگر نامی از انسان برده می شود از ما به نیکی و خوبی یاد کنند و اگر بخواهیم خوشبختی را حس کنیم باید وقتی درکنار دیگران زندگی می کنیم آن ها از اینکه ما در کنارشان هستیم احساس آرامش کنند.

وی افزود: از خداوند می خواهیم همانطور که لذت انسان خوب بودن را به خیران نیک اندیش چشانده است به ما نیز این لذت را بچشاند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: اگر قرار است پویش آجر به آجر در کشور صورت گیرد ما نیز می توانیم در این پویش شرکت کنیم و یقین بدانیم که خدا نیز ما را کمک خواهد کرد.

بختیاری بیان کرد: در حدیثی از پیامبر اکرم (ص)آمده است که اگر می خواهید بعد از حیات تان کاری را انجام دهید که سودش را مردم ببرند آن صدقه جاریه است؛ کاری را انجام دهید که مردم تا سال ها از آن استفاده ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ مدرسه خیرساز شهید شفیعی در قرچک به زمین زده شد

کلنگ مدرسه خیرساز شهید شفیعی در قرچک به زمین زده شد