مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-16دانش

تمجید از نحوه برگزاری آزمون های آنلاین توسط واحد الکترونیکی


مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد الکترونیکی از نحوه برگزاری آزمون های آنلاین توسط این واحد تمجید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، علمایی مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه به همراه متاجی مدیرکل آموزش و گسترش دانشگاه و صفری ثابت مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی و درسی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه، ضمن بازدید از واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، در جریان روند برگزاری آزمون های الکترونیکی این واحد دانشگاهی قرار گرفتند.

در این دیدار که با حضور محمدرضا کشاورزی رییس واحد الکترونیکی برگزار شد،  علمایی ضمن گفت و گو با کارشناسان و مدیران واحد الکترونیکی و تقدیر از فرآیند شکل گرفته و ارائه خدمات نوین در این واحد دانشگاهی، برگزاری آزمون های الکترونیکی را نماد تحقق شعار عدالت آموزشی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و آن را ستود.

شیوع ویروس کرونا در کشور تمامی ابعاد زندگی را تحت الشعاع خود قرار داد و موضوع تحصیل و آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دانشگاه های کشور تلاش کردند مبحث آموزش و امتحانات را در قالب آنلاین تعریف نمایند و براین اساس اقداماتی در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید از نحوه برگزاری آزمون های آنلاین توسط واحد الکترونیکی

تمجید از نحوه برگزاری آزمون های آنلاین توسط واحد الکترونیکی