مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 17:202020-07-15بين الملل

آمریکا به مجازات کشورهای اروپایی مخالف خود ادامه می دهد


ایالات متحده آمریکا به بهانه های مختلف کشورهایی که با دیدگاه واشنگتن مخالفت می کنند یا احساس می کند منافع اقتصادی اش را تأمین نمی کنند به بهانه های مختلف تحت فشار قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ از زمان روی کار آمدن دخالت در امور داخلی کشورهای مختلف به ویژه متحدان اروپایی خود را آغاز و با گذشت زمان این دخالت ها را تشدید کرد.

دلیل بیشتر فشارهای آمریکا و تحریم هایش علیه متحدان اش نیز اقتصادی است.

ترامپ تاجر به جز به مسائل اقتصادی و پول به چیز دیگری فکر نمی کند و برای رسیدن به منافع اقتصادی خودش را به هر دری می زند.

پس از جنگ اقتصادی و تعرفه ها که با اروپا به راه انداخت و وادار کردن کشورهای عضو ناتو برای افزایش هزینه های نظامی، تلاش کرد که روابط اقتصادی اروپایی ها با روسیه در عرصه انرژی را قطع کند و نگذارد که روسیه گاز بیشتری به اروپا صادر کند زیرا بر این باور است که این ارتباط اقتصادی باعث تقویت نفوذ مسکو در اروپا می شود.

در همین زمینه ایالات متحده آمریکا در نظر دارد تا کشورها و شرکت های مشارکت کننده در پروژه خط لوله گازی نورد استریم 2 را که زمینه انتقال گاز روسیه به آلمان را فراهم می کند، تحت تحریم های جدید قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به مجازات کشورهای اروپایی مخالف خود ادامه می دهد

آمریکا به مجازات کشورهای اروپایی مخالف خود ادامه می دهد